May 18, 2011

M.e.r.e.k.A

assalammualaikum pembuka kata...(jawab jgn x jawab)

di malam hari, di ketika ini..
kebiasaannya aku dah selamat berlayar bersama mimpi2 indah...

tetapi tidak pada hari ini...

ini semua gara2 insan ni mention nama aku kt status fb dye..

zira yg kejam...hahahaha
damn..

im gonna miss you alls...


berani kamu kembali kan memori2 ni di saat aku masih di USM..
agak kejam di situ..
dah la tak da sape kt sini...
kalo bosan kepala memutar2 kenangan2 pahit, manis, tawar, masin selama 3 tahun..
korang bosan2, dah ada kat umah..
korang rindu2 boleh ubat dgn main kucing, jaga anak buah, masak2...
aku....??? emmm

memang ak sengaja tak nak tag korang...
reason..
bila tag + reply2 comment...
hati mula la ditumbuhi bunga2 kat taman..
hahahaha... jujur nya pengakuan itu..

di kala aku teringat korang,
hanya doa yg mmpu aku kirimkan buat semua rakan2..
moga Allah sentiasa lindungi korang dari segala macam bahaya dunia..
hanya Dia yang berkuasa melindungi semua makhluk2 Nya di dunia ini...

sape ntah bg kat aku idea suh call korang..
bg aku, gila ape ke..
jap lg bukan sembang2..
aku senyap seribu kata, hanya biarkan hati melayan perasaan nya..
huhuhuhu..

final word,
FORGIVE & FORGET
ANYTHING I HAVE DONE WRONG.. [^_^]"

4 comments:

  1. hehehe..kenangansemalam pengalaman hari ni..betul x/??

    ReplyDelete
  2. betul..
    teringat kenangan semalam, terjun bukit sbb kena kejar anjing..
    arini, satu badan sakit..
    pengalaman2...he3

    ReplyDelete
  3. weyh jannahian jd follower ler..
    dh la blog private..
    x leh nk jln2 kt situ..
    hu3..
    thanx for da ziarah...he3

    ReplyDelete