Apr 25, 2011

:: ceritera 250411 ::

fuh..
memang dugaan + cobaan menimpa diri ku hari ini...

seawal pagi mata dibuka, otak mula memutar rumus2..
tepat jam 9 aku menjadi vip kt exam hall..hahaha
exam terakhir, boleh plak lambat... memang aku sengaja buat kerja gila ni...
3 jam pulun kepala, gerak2 tangan untuk menulis...
akhirnya...
"okey, time's up...stop writing."
aku berjaya tamatkan paper terakhir degree ku...(yehaa!!!)

on the same day,
aku plan balik hometown...
fuh.. 3 bulan x balik.. memang terbaik la...
ni mgkin trip penang-selangor yang terakhir...
tiada lagi perkhidmatan cab di tengah malam..
tiada lagi keraguan untuk tidur dalam bas di tengah malam...
tiada lagi perasaan takut x sempat nak jumpa keluarga...
segalanya, tiada lagi...

namun, segala yang terakhir itu memulakan satu episod baru...
tabiat keluar tanpa dokumen diri disisi mula kembali...
cesss..
dengan selamber rock je aku balik selangor tanpa sebarang dokumen diri..
I/c & kad matrik elok je terkepil ng slip exam kt atas meja di bilik...
hahaha...
4 tahun yang lepas, aku pernah ditahan pihak berkuasa atas sebab terlupa bawa I/C.. hahaha
keluar x kena masa, kebetulan plak masa tu diorang buat pembasmian PATI...
dgn aku2 jd PATI...nasib baik la ada sorg brader ni prcaya aku malaysian..
terlepas dari di tahan reman... thanx la bro...

detik2 perpisahan mula terasa...
sedey plak nak berpisah ng member2..
walaupun x sekepala, tapi korang pernah menjadi sebahagian dari kenangan2 di U...
tgh salam2.. tiba2...ada yg "cry"... uwaa...
dengan cepat aku terus masuk cab.. (sebenarnya, aku pn sebak dah)...
gelak tawa + gosip2 yg trjadi mlm tu hnya sekadar menutup kesedihan ku, ku tenung wajah kwn ku yg sorang ni dengan hati yg sebak...lepas ni x tau la bila boleh jumpa lagi kan...

di saat suka kita bersama, moga di saat duka menimpa kita tetap bersama mengharuginya kawan2 ku...

wallahua'lam~~

No comments:

Post a Comment